![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 36 Pomógł: 0 Dołączył: 16.12.2005 Skąd: Warszawa, Kabaty Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć,
Piszę w PHP prosty serwer działający po socketach. Schemat działania jest prosty: 1) klient wysyła ciąg znaków z komendą, 2) serwer odbiera ciąg, 3) serwer "myśli" przez kilkanaście-kilkadziesiąt sekund, 4) serwer wysyła odpowiedź, 5) klient odbiera odpowiedź i zamyka połączenie. Sęk w tym, że mielenie w punkcie trzecim może trwać dowolnie długo i klient może w międzyczasie zamknąć połączenie, a odpowiedź zostanie wysłana na zamknięty port. Zgodnie z manualem funkcja socket_write() powinna zwrócić false w przypadku, gdy nie doszło do zapisania. Niestety, nigdy nie zwraca false, nawet jeśli klient w międzyczasie przerwie połączenie. Wymyśliłem obejście z funkcją socket_shutdown, ale to wymusza schemat: jedno połączenie, jedno zapytanie, jedna odpowiedź. Może ktoś ma pomysł co z tym fantem zrobić?
Ten post edytował DzikiLis 4.11.2007, 13:22:21 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 115 Pomógł: 0 Dołączył: 16.04.2005 Skąd: Białowieża Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Uruchomienie programu napisanego w c++ to dodatkowe koszta? Człowieku, przecież i tak chcesz ten skrypt uruchamiać z shella. Co jest szybsze - interpretowanie i działanie skryptu czy działanie bezpośrednio kodu binarnego?
Może i przepisanie tego do C++ zajmie więcej czasu... ale napisałeś "po to by chodziło szybciej". Radziłbym bardziej zrobić tak, żeby w ogóle chodziło ![]() Ten post edytował rolnix 4.11.2007, 18:58:12 -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 19:23 |