![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 217 Pomógł: 0 Dołączył: 5.10.2003 Skąd: Londyn / UK Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dla wszystkich ktorzy chca pobierac status serwera gry Counter-Strike 1.6
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 33 Pomógł: 0 Dołączył: 21.04.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jak sie wydawało ten skrypt jest tym czego od dawna już szukam, ale....
jak go wykonuje na swoim serwerze csa to wykonuje sie bardzo długo po czym tablica socket_get_status zwraca wartość blocked jako 1 oraz unread_bytes jako 0 (co jest oczywiste)... uzylem wiec funckji stream_set_blocking($connection, 0) która zwraca true (niby zadziałała), skrypt wykonuje sie natychmiast ale niestety, unread_bytes pozostaje 0 Dopisalem jeszcze cos takiego ze finkcja fcockopen zwraca errno oraz errstr (znaczy zaznaczylem te parametry) i zgadnijcie co, funkcja zwraca errno = 0 oraz pusty string errstr. wiec mam dodatkowe pytania 1 jaki jest port udp z ktorego moge zczytywac dane z serwera CS 1.6 jezeli port serwera jest 1337 2 dlaczego mam puste wartosci, czy są jakies jeszcze dodatkowe rzeczy ktore musi spelniac box na ktorym jest serwer lub/i sam serwer cs'a aha, apache ze skryptem jest na maszynie obok tej na ktorej stoi cs ale w tej samej klasie ip 3 dodatkowe pytanie: czy tym skryptem mozna odczytywac dane z dowolnego serwera w internecie (zakladam ze tak skoro sie podaje ip oraz port) Pozdrawiam mam nadzieje ze dla odmiany ktos odpowie na mojego posta i nie bedzie to jak zwykle ostatni post w wątku (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg) Ten post edytował Pianandrill 26.09.2007, 03:28:33 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 4.10.2025 - 19:52 |