![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 Pomógł: 0 Dołączył: 27.05.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Serdecznie witam wszystkich forumowiczów (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif)
Chciałbym napisać gre internetowa taka jak np.Ogame jestem srednim programistą interesujacy się php dlatego chciałbym się troche pobawić w stworzenie gry o podobnych zasadach.I tu z mojej strony wielka prosba czy sa jakies artykuły lub strony internetowe poswiecone programowaniu takich gier internetowych jakies kursy lub tutoriale moze ktos z was bedzie chetny pomogac mi bardzo prosze o pomoc. Aha i jeszcze jedno czy do napisania takiej gry wystarczy tylko jezyk php czy moze jakies inne jeszcze ? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 8 Pomógł: 0 Dołączył: 16.11.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Co to akcji w czasie w grach typu ogame:
WG mnie wszystko odbywa się przez wyzwalanie obliczeń tylko poprzez odświerzanie stron. Ktoś tu napisał: "Jak spada drzewo w lesie i nikogo nie ma w okolicy co czy słychać hałas?" zgadzam się z nim w 100%. Wszystkie obliczenia to banał: Przyrost surowców: dane: -nazwa -ostatni czas przeliczenia -parametr przyrostu -ilosc POST-> 1. ilosc += (Now - ostatni czas przeliczenia) * parametr przyrostu 2. ostatni czas przeliczenia = Now Bitwa dane: -cel -nasza flota -czas bitwy -raport -czas_odlotu_celu (jak obronca zabiera flote zostaje slad) POST 1. przelicz surowce na atakowanej planecie 2. przelicz przyrost jednostek na atakowanej planecie 3. jeśli brak raportu i czas_bitwy<NOW oraz czas_odlotu_celu >= czas_ataku to oblicz_bitwe Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.10.2025 - 23:24 |