![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 48 Pomógł: 0 Dołączył: 3.03.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć. Zastanawiam się nad stworzeniem internetowej kafejki szachowej. Chcę napisać aplikację podobną do tej na stronie http://64pola.pl/. Dane pomiędzy graczami muszą być przesyłane możliwe jak najszybciej z minimalnym opóźnieniem.
Wpadłem na pomysł, żeby skorzystać z klasy Ajax.PeriodicalUpdater z biblioteki Prototype. Działa to na takiej zasadzie, że JS asynchronicznie pobiera lub zapisuje dane z/do pliku (lub bazy danych, co chyba jest kiepskim pomysłem). Problem w tym, że jeśli w kafejce będzie grać jednocześnie kilkadziesiąt osób, to obciążenie serwera będzie ogromne. Dodatkowo powstaje opóźnienie związane z zapisem do pliku. Czy istnieje jakiś sposób w JavaScript, ActionScript albo w czymś innym oprócz Javy na nawiązanie bezpośredniego połączenia między graczami za pomocą przeglądarki? Ten post edytował Koleś 15.08.2007, 16:22:40 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 48 Pomógł: 0 Dołączył: 3.03.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie po stronie klienta, tylko serwera.
Znalazłem takie rozwiązanie: http://www.kirupa.com/developer/flash8/php...kets_flash8.htm ale niestety działa u mnie tylko na localhoście, nie wiem gdzie jest błąd :/ Na ostatniej stronie są źródła do pobrania. Ten post edytował Koleś 15.08.2007, 14:06:52 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 15.10.2025 - 16:34 |