Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 10 Pomógł: 0 Dołączył: 7.03.2007 Ostrzeżenie: (0%)
|
mam formularz do wprowadzania faktur. w tym formularzu jest podformularz w ktorym wybieram fundusz z ktorego jest pokrywana faktura i kwota z danego funduszu.jedna faktura moze byc pokrywana z kilku funduszy i mam wlasnie problem jak sprawdzic czy suma kwot z roznych funduszy jest rowna sumie calej faktury.w formularzu glownym jest pole "Kwota faktury" a w podformularzu sa pola "Nazwa funduszu" i "Kwota z funduszu na fakture".bardzo prosze o pomoc
|
|
|
|
![]() |
Post
#2
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 42 Pomógł: 1 Dołączył: 29.04.2007 Ostrzeżenie: (0%)
|
zrob kwerende która bedzie liczyc sume pieniedzy z ruznych funduszów ( wedle uznania)
i podepnij ją do formularza |
|
|
|
lukas_83 podformularz w formularzu 18.06.2007, 05:39:10
lukas_83 dzieki juz sobie poradzilem przez dlookup i dsum 21.06.2007, 18:53:16 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 24.12.2025 - 09:07 |