![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 Pomógł: 0 Dołączył: 3.06.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
elo (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/sadsmiley02.gif) mam problem nie wiem jak wprowadzic ataki w gierce potrzebowl bym gotowego skryptu do gry takiego typu www.ogame.pl jak ktos by cos na ten temat wiedzial prosil bym o kontakt na gg 5810292 (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif) z gory dziekuje (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/biggrin.gif)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 195 Pomógł: 0 Dołączył: 13.04.2004 Skąd: Łódź Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
"XGame"
"Uni1" "Ochrona ciot" (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/biggrin.gif) Jestem pod wrażeniem (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/haha.gif) Żeby napisać skrypt ataku, musisz po pierwsze zdać sobie sprawę czym on jest - a jest niczym innym jak matematycznym wzorem, które przyjmuje pewne dane wejściowe (np. siłę dwóch flot) i wypluwa dane wyjściowe (która strona wygrała, jakie poniosła straty). Nikt tego nie zrobi za ciebie, musisz sam wykombinować tzw. algorytm. Kiedyś podszedłem do tego problemu czysto teoretycznie (chciałem komuś wyjaśnić na przykładzie bitwy kosmicznej projektowanie obiektowe (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/biggrin.gif) ) i wymyśliłem takie coś: (Oczywiście jest to przerost formy nad treścią (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg) )
Wynik tego skryptu wygląda podobnie do tego: Kod Początek rundy
Tura 0 Celem jest flota 1 i statek o id 0, który ma jeszcze 607.5 punktów życia Tura 1 Celem jest flota 0 i statek o id 0, który ma jeszcze 430 punktów życia Początek rundy Tura 0 Celem jest flota 1 i statek o id 0, który ma jeszcze 525 punktów życia Tura 1 Celem jest flota 0 i statek o id 0, który ma jeszcze 295 punktów życia Początek rundy Tura 0 Celem jest flota 1 i statek o id 0, który ma jeszcze 412.5 punktów życia Tura 1 Celem jest flota 0 i statek o id 0, który ma jeszcze 142.5 punktów życia Początek rundy Tura 0 Celem jest flota 1 i statek o id 0, który ma jeszcze 237 punktów życia Tura 1 Celem jest flota 0 i statek o id 0, który ma jeszcze -8.75 punktów życia Statek zestrzelony Początek rundy Raport z bitwy. Zwycięzka strona: 1, ocalało 1 statków |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 7.10.2025 - 17:45 |