![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 129 Pomógł: 2 Dołączył: 17.01.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ostatnio zzzacząłem grać w Ogame.pl i oczywiscie chyba jak kazdy programista zacząłem analizowac jak to działa. Najbardzije zastanowiła mnie kwestia zwiększania liczby surowców co sekunde. Myślałem że może dałoby sie wykonac taki skrypt przez AJAX'a, tylko jak to miałoby sie do bezpieczeństwa strony. Następnie zastanawiałem sie nad CRON'em ale to byłoby niezbyt delikatne rozwiązanie. Dlatego bardzo mnie męczy jak programiści GameForge poradzili sobie z dynamicznym zwiększaniem liczby surowca dla kilku tysiecy użytkowników naraz nie tracąc przy tym na bezpieczenstwie.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 93 Pomógł: 1 Dołączył: 12.08.2005 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
1.
zainicjowanie zmiennych produktow kola prince 10 | datetime set now() hamburger price 10 | datetime set now() 2. minela 1, 2 , 200 , 1000 sekund odswiezenie strony kola set price now()-kola.datetime*premia | update datetime set now() hamburger set price set now()-hamburger.datetime*premia | update date... Ten post edytował andrzejb 15.01.2007, 00:27:44 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 6.10.2025 - 15:43 |