![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 129 Pomógł: 2 Dołączył: 17.01.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ostatnio zzzacząłem grać w Ogame.pl i oczywiscie chyba jak kazdy programista zacząłem analizowac jak to działa. Najbardzije zastanowiła mnie kwestia zwiększania liczby surowców co sekunde. Myślałem że może dałoby sie wykonac taki skrypt przez AJAX'a, tylko jak to miałoby sie do bezpieczeństwa strony. Następnie zastanawiałem sie nad CRON'em ale to byłoby niezbyt delikatne rozwiązanie. Dlatego bardzo mnie męczy jak programiści GameForge poradzili sobie z dynamicznym zwiększaniem liczby surowca dla kilku tysiecy użytkowników naraz nie tracąc przy tym na bezpieczenstwie.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 5 724 Pomógł: 259 Dołączył: 13.04.2004 Skąd: N/A Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat Tylko że problem polega na tym że baz amsuiałaby sie edytowac co sekunde a tym samym zwiekszac Luke_Star: wlasnie pisalem o tym ze tak nie musi byc. CHodzilo i o to ze normalnie wylicza sie wszystko np. raz na godzine a gdy user cos kupuje to na bierzaco wylicza sie tylko dla niego. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 3.10.2025 - 13:11 |