![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 71 Pomógł: 0 Dołączył: 18.12.2006 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
Szukałem i są tematy o grach on-line, ale tego co szukam tam nie było. Nie wiem w jaki sposób, zrobić w grze czas. Jedna godzina w grze to u nas 5 min, czyli 1 dzień w grze to 2 godziny. Nie wiem jak zrobić żeby czas ciagle leciał, nawet jak nikt akurat nie jest on-line w grze. Co byście polecili do tego ? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 71 Pomógł: 0 Dołączył: 18.12.2006 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Czyli taka opcja że przy wejściu na strone oblicza ile mineło od ostatniego zapisu czasu i dodaje czas do tego jest ok ? Wtedy też by zmieniały się dni tygodni itp .. ?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 260 Pomógł: 0 Dołączył: 4.08.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wtedy też by zmieniały się dni tygodni itp .. ? Jak napiszesz taką funkcje, która będzie to realizowała to tak - samo nic się nie zrobi ale to chyba oczywiste. Gdy gra się zacznie zapisz sobie aktualny timestamp do bazy i traktuj to jako czas 'zerowy'. Później gdy gracz wejdzie do gry pobierasz aktualny timestamp i odejmujesz od niego ten początkowy. Wynikiem będzie ilość sekund, która minęła od początku gry - przeliczasz to według jakiegoś schematu i po problemie. --edit Ps. Warto się męczyć z grą jeśli masz problemy już na początku z tak prostymi rzeczami? :-) Co będzie jeśli dojdą interakcje z użytkownikami, starcia jednostek, symulacja walk itp? Ten post edytował My4tic 19.12.2006, 16:04:55 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 12.10.2025 - 15:58 |