![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 1.05.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Doszedłem do wniosku, że czas zacząć się uczyć także jakieś mniej 'webowskiego' języka programowania
![]() Od jakiego wg Was powinienem zacząć? Aha, jak narazie to znam HTML'a, CSS, i php - gdyby to mogłoby w czymś pomóc. Ten post edytował Kamil(ek) 18.09.2006, 16:06:16 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 064 Pomógł: 1 Dołączył: 22.01.2003 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie wiem jak C#, ale Java ma wielką wadę - większe aplikacje w niej napisane zjadają nieograniczone ilości pamięci i zamulają na wolniejszych maszynach.
A porównywanie pisania gier do aplikacji pisanych w C#/java, nie wymaga komentarza. To tak jakby porównywać traktor z samochodem. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 216 Pomógł: 0 Dołączył: 9.08.2003 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A porównywanie pisania gier do aplikacji pisanych w C#/java, nie wymaga komentarza. To tak jakby porównywać traktor z samochodem. Ja sie nie zgodze. Jesli chodzi o Jave, to nie wiem, ale jesli chodzi o c# to jeszcze nie tak dawno temu intereesowalem sie tematem, c# z DX9 ponoc smiga niezle. Ci co programuja w c++ i tak w nim beda programowac i beda mowic ze c# jest wolniejsze, ale ja czytalem na forach ze programowanie gier w c# przy uzyciu DX9 jest wydajne. Z zalozenia nie uzyskam takiej wydajnosci jak w c++, gdyz c# to jeyzk wyzszego poziomu, tak samo jak DX9 jest managed, czyli wiekszosc rzeczy robi za nas. To ma plusy i minusy. Plus: robi za nas, wiec jest mniej mozliwosci napisania wlasnej obslugi jakiegos elementu, ktory jest niewydajny (bo ktos inny to zrobil lepiej) Wada: ponoc troche wolniejszy, jednak to ze robi za nas rekompensuje ta strate. Poza tym, w c# nie masz problemow z pamiecia. Nawet czytalem kiedys opinie czlowieka ktory dyskutowal na temat c++ vs c#. Poszlo o zuzycie pamieci. Dla przykladu konsola skompilowana pod c++ zajmuje kilka-kilkanascie kb w pamieci, ta sama konsolka skompiloawna w c# (pusta) zajmuje kilka (10?) mb pamieci. Ludize na tej podstawie krytykowali c#. Padla wtedy jednak inna odpowiedz, mianowicie podejscie c# jest poprawne, gdyz on nie rezerwuje tylu pamieci ile potrzebuje w danej chwili, tylko rezerwuje na zapas. C++ nie, jednak tworzac jakies operacje w c++, program rezerwuje male kolejne skrawki pamieci, co defakto zajmuje iles czasu. Szybciej dziala cos jak zarezerwujesz od razu na zapas, niz to co za kazdym razem gdy potrzebuje pamieci, prosi o nia system. btw: Pisales jakies aplikacje 3d w c++/c#? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 27.06.2025 - 19:46 |