![]() |
![]() |
![]()
|
|
Grupa: Zablokowani Postów: 199 Pomógł: 0 Dołączył: 4.05.2003 Skąd: Tarnowskie Góry Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
jak mam zrobic czas na stronie z sekundami aby sie odswierzal co sekunde
|
|
|
![]() |
![]()
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 401 Pomógł: 0 Dołączył: 18.04.2003 Skąd: Trójmiasto Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Kod <script type=text/javascript>
<!-- // Array ofmonth Names var monthNames = new Array( "Styczeń","Luty","Marzec","Kwiecień","Maj","Czerwiec","Lipiec","Sierpień","Wrzesień","PaĽdziernik", "Listopad","Grudzień"); var now = new Date(); thisYear = now.getYear(); if(thisYear < 1900) {thisYear += 1900}; // corrections if Y2K display problem document.write(monthNames[now.getMonth()] + " " + now.getDate() + ", " + thisYear); // --> </script>, <script language="JavaScript"> <!-- function curTime() { var now=new Date() var hrs=now.getHours() var min=now.getMinutes() var sec=now.getSeconds() var don="" if (hrs>=12){ don="" } if (hrs>24) { hrs-=24 } if (hrs==0) { hrs=24 } if (hrs<10) { hrs="0"+hrs } if (min<10) { min="0"+min } if (sec<10) { sec="0"+sec } clock.innerHTML=hrs+":"+min+":"+sec+" "+don setTimeout("curTime()",1000) } --> </script> <span class=details id=clock style="position:relative;"></span> chyba o to ci chodzilo :wink: efekt masz na stronie -> http://www.vita.csc.pl :wink: |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 5.10.2025 - 17:59 |