Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 83 Pomógł: 0 Dołączył: 19.01.2006 Ostrzeżenie: (0%)
|
Witam
Zastanawiam się jak zrobić w grze online, aby np. co godzinę zwiększała się ilość złota? Czy wystarczy do tego sam php? Chodzi mi o takie coś co na Vallheru - gdzie zwiększa się energia gracza raz na jakiś czas. |
|
|
|
![]() |
Post
#2
|
|
|
Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 1 467 Pomógł: 13 Dołączył: 22.02.2003 Ostrzeżenie: (0%)
|
Czemu? Po prostu za każdym odnowieniem sesji:
Przy dobrym poindeksowaniu i oczywiściej dobrej bazie powinno iść szybciutko. Możesz też zrobić tak, że update będzie spadał na przypadkowego użytkwnika: Oczywiście będziesz musiał troszkę pokombinować z ciągami arytmetycznymi i geometryczynymi, bo update możę się dokonywać co godzine, może jednak też co 10h i na to trzeba uważać. Jest to jednak dobry sposób bo nie wymaga żadego rozwiązania po stronie serwera. Ten post edytował Jabol 16.05.2006, 19:49:36 |
|
|
|
Plikownik Gra online - cogodzinna aktualizacja danych 16.05.2006, 16:17:26
dr_bonzo CRON
szczegoly na googlu 16.05.2006, 16:21:14
Plikownik już gdzieś słyszałem, że trzeba użyć Corn -a, ale ... 16.05.2006, 16:30:13
Jabol możesz zrobić skrypt który robi jeden wielki updat... 16.05.2006, 16:56:13
em1X Ok, tyle, ze jak sie zarejestruje wiecej niz kilka... 16.05.2006, 18:29:38
Kayne Vallheru używa Crona.
Wiem, bo sam używam Vallher... 16.05.2006, 21:50:43
Master Miko A wiecie jak jest to rozwiązane w grach o częstym ... 17.05.2006, 11:36:07
Vogel rzeczy takie jak ogame robilbym raczej w CLI + DOB... 17.05.2006, 12:29:48 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 23.12.2025 - 21:58 |