![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 245 Pomógł: 4 Dołączył: 22.01.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam. Pisząc silnik gry napotkałem problem. Otóż zazwyczaj po zabiciu potwora wypadają z niego jakieś przedmioty, załóżmy że np. jest 1% szansy że wypadnie jakiś drogocenny kamień ale 20% że jakiś średni miecz. Czy istnieje jakiś algorytm który jest w stanie wybrać co wypadło wg procentu szansy ?
Pozdrawiam |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 98 Pomógł: 0 Dołączył: 17.03.2004 Skąd: Suwałki Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Kiedy będzie można zagrać w tą grę??
Na przyszlość: Tego typu pytania proszę kierować na PW --- nospor |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 6.10.2025 - 17:04 |