![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 190 Pomógł: 0 Dołączył: 12.02.2004 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Chcę zrobić skrypt typowania wyników meczy wzorując się oczywiście na systemach bukmacherskich. Niestety nie orientuję się zbytnio w tych tematach, więc proszę o wyjaśnienie:
W jaki sposób ustalany jest kurs dla danego meczu? Czy jest to zależne od ilości typów na obie drużyny, czy od poprzednich wyników drużyn, czy jak? Proszę o pomoc (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif) . |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 15 Pomógł: 2 Dołączył: 29.06.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
ja bym raczej stawial ze nie ustala sie kursow a procentowe szanse na dany wynik, wezmy mecz druzyny A z druzyna B, procentowe szanse tych druzyn
Kod 1 X 2 50% 30% 20% ustalamy kursy: Kod 1 = 1/50% * 100 = 2.0 x = 1/30% * 100 = 3.33 2 = 1/20% * 100 = 5.0 jednak w takim przypadku bookmacher wychodzilby na zero, teraz wystarczy ze do kazdej wartosci procentowej dodamy po powiedzmy 5% Kod 1 X 2 55% 35% 25% kursy dla takich % wychodza: Kod 1 = 1/55% * 100 = 1.8 x = 1/35% * 100 = 2.85 2 = 1/25% * 100 = 4.0 i kursy nizsze a marza dla bookmachera 15% i teraz im wiecej osob klika powiedzmy na 1, wtedy zwieksza sie prawdopodobienstwo na taki wynik co skutkuje ze od razu spada kurs na takie zdarzenie. greets |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 23.08.2025 - 06:40 |