![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 245 Pomógł: 4 Dołączył: 22.01.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam. Pisząc silnik gry napotkałem problem. Otóż zazwyczaj po zabiciu potwora wypadają z niego jakieś przedmioty, załóżmy że np. jest 1% szansy że wypadnie jakiś drogocenny kamień ale 20% że jakiś średni miecz. Czy istnieje jakiś algorytm który jest w stanie wybrać co wypadło wg procentu szansy ?
Pozdrawiam |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 195 Pomógł: 0 Dołączył: 13.04.2004 Skąd: Łódź Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Gdy przeczytałem problem zaczął mnie nurtować i wpadłem na takie rozwiązanie... nie jest najlepsze, gdyż dwukrotnie musimy wykonać pętle for, ale mam nadzieję że ci się do czegoś przda (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif)
Ten post edytował L_Devil 4.09.2005, 09:40:36 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 4.10.2025 - 00:53 |