![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 245 Pomógł: 4 Dołączył: 22.01.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam. Pisząc silnik gry napotkałem problem. Otóż zazwyczaj po zabiciu potwora wypadają z niego jakieś przedmioty, załóżmy że np. jest 1% szansy że wypadnie jakiś drogocenny kamień ale 20% że jakiś średni miecz. Czy istnieje jakiś algorytm który jest w stanie wybrać co wypadło wg procentu szansy ?
Pozdrawiam |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 1 717 Pomógł: 0 Dołączył: 12.06.2002 Skąd: Wolsztyn..... Studia: Zielona Góra Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wtedy gorzej.. znalazlem takie cos: http://forums.devarticles.com/t8783/s.html
Niezbyt rozumiem na pierwszy rzut oka dlaczego to dziala, ale dziala.. i jest zdecydowanie bardziej wydajne i mniej pamieciozerne. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 15.10.2025 - 04:14 |