![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 1 224 Pomógł: 40 Dołączył: 6.07.2004 Skąd: Wuppertal Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
php.PL Battle vol.3
Po poprzednim nieudanym starciu (nikt walczyć nie miał ochoty?) na edytor graficzny proponuje jeszcze raz się zmierzyć... Zaczynamy jak zwykle od zebrania pomysłów. Moja propozycja (proponował ktos w poprzednim battlu) Gra w php. Daje dosc duze pole do popisu (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif) Czekam na inne propozycje (głosować nie bedziemy tka jak poprzednio, jest to niewypał - głosują ludzie którzy potem i tak nie biorą udziału w battlu). Czekam na Wasze pomysły... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Developer Grupa: Moderatorzy Postów: 2 844 Pomógł: 20 Dołączył: 25.11.2003 Skąd: Olkusz ![]() |
Cytat(wporzo @ 2005-06-13 23:59:33) Hm.. kolko i krzyzyk bez problemu mozna rozwiazac za pomoca algorytmu MiniMax, znanemu wiekszosci studentow informatyki juz na drugim roku. Algorytm ten ma to do siebie, ze w kolko i krzyzyk z nim nie wygrasz (a co najwyzej zremisujesz). Z tego co wiem algorytm jest dosyc wydajny i jak juz wspomnialem bardzo dobrze znany.. wiec chyba ta walka mogla by sie zakonczyc remisem (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif) Ale ten algorytm nadaje sie tylko dla malych plansz a kto powiedzial ze w kolko i krzyzyk trzeba grac na planszy 3x3 ? Mozna by wprowadzic ustalana tarcze do gry i ile trzeb zebrac w "lini" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 12.10.2025 - 20:50 |