![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 70 Pomógł: 0 Dołączył: 22.10.2003 Skąd: Trójmiasto Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat(ARJ @ 2004-10-14 22:26:42) ...trzeba angażować ludzi także początkujących. Tak ale do tego nie mozna "zielonych" obrazac, albo zlewac co czyni np. @scanner niestety. Musicie wypracowac pewna kulture odpowiadania na posty "nowych" uzytkownikow - oni na poczatku nic nie wiedza ale przeciez chca wiedziec i to jest najwazniejsze. Wiem, ze ciezkie jest odpowiadanie miliony razy na te same pytania ale moza przydalby sie zestaw wtedy linkow czy jakis hint chociaz a nie RTFM... Zoabczcie jak to sie dzieje w Call Centrach gdzie ludzie musza odpowiadac miliardy razy na te same pytania - wiem, ze oni dostaja za to kase i jest to ich praca ale z drugiej strony jesli ktos zamierza sie poswiecac "pracy" dla php.pl to jest to tez "praca". Pomyslcie o tym. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarząd Postów: 2 277 Pomógł: 6 Dołączył: 27.12.2002 Skąd: Wołów/Wrocław ![]() |
Pamietajcie o jednym. Aby zachęcanie ludzi do korzystania z wyszukiwarki na forum miało jakikolwiek sens. konieczna jest praca moderatorów usuwajacych 'puste wątki" W innym przypadku na kluczowe słowa nasza biedna szukarka zwracałaby tylko linki do google i siebie samej, oraz wątki bez odpowiedzi.
Myślę, że to nie do końca zacheciłoby newbe. Być może rozwiazaniem byłoby ocenianie poszczególnych wątków (jak to widzimy np. na forum widnows2003.pl ) albo kiedys uruchomimy ponownie funkcjonalność pt. dany temat mi pomógł. Do tego czasu nie dziwcie się, drodzy, że tak wiele tematów znika, i miejcie nadzieje, że znikać będzie jeszcze więcej. Co oczywiście nie zmienia faktu, że forum jest po to, żeby pytać, i każdemu z nas już nie jeden raz ta "zbiorowa świadomość" znacznie ułatwiła życie. (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 18.10.2025 - 11:42 |