![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 70 Pomógł: 0 Dołączył: 22.10.2003 Skąd: Trójmiasto Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat(ARJ @ 2004-10-14 22:26:42) ...trzeba angażować ludzi także początkujących. Tak ale do tego nie mozna "zielonych" obrazac, albo zlewac co czyni np. @scanner niestety. Musicie wypracowac pewna kulture odpowiadania na posty "nowych" uzytkownikow - oni na poczatku nic nie wiedza ale przeciez chca wiedziec i to jest najwazniejsze. Wiem, ze ciezkie jest odpowiadanie miliony razy na te same pytania ale moza przydalby sie zestaw wtedy linkow czy jakis hint chociaz a nie RTFM... Zoabczcie jak to sie dzieje w Call Centrach gdzie ludzie musza odpowiadac miliardy razy na te same pytania - wiem, ze oni dostaja za to kase i jest to ich praca ale z drugiej strony jesli ktos zamierza sie poswiecac "pracy" dla php.pl to jest to tez "praca". Pomyslcie o tym. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 453 Pomógł: 22 Dołączył: 20.09.2004 Skąd: Kraków - NH - Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat Że najpierw trzeba poszukać, dopytać w znalezionym wątku jełśi się nie rozumie a dopiero, jełsi nie ma podobnego tematu, to zapytać? popieram! niektórym najpierw trzeba wskazać przycisk SZUKAJ lub link do manuala na konkretnej funkcji aby zajażyli o co chodzi. najpier trzba przeszukać manuala, przeszukać php.pl, przeszukać forum jak niema odpowiedzi to założyć temat i zapytać innych. co do moderatorów to są potrzebni bez nich to forum jak i każde inne zmieniło by się w śmietnisko! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 18.10.2025 - 11:42 |