![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 70 Pomógł: 0 Dołączył: 22.10.2003 Skąd: Trójmiasto Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat(ARJ @ 2004-10-14 22:26:42) ...trzeba angażować ludzi także początkujących. Tak ale do tego nie mozna "zielonych" obrazac, albo zlewac co czyni np. @scanner niestety. Musicie wypracowac pewna kulture odpowiadania na posty "nowych" uzytkownikow - oni na poczatku nic nie wiedza ale przeciez chca wiedziec i to jest najwazniejsze. Wiem, ze ciezkie jest odpowiadanie miliony razy na te same pytania ale moza przydalby sie zestaw wtedy linkow czy jakis hint chociaz a nie RTFM... Zoabczcie jak to sie dzieje w Call Centrach gdzie ludzie musza odpowiadac miliardy razy na te same pytania - wiem, ze oni dostaja za to kase i jest to ich praca ale z drugiej strony jesli ktos zamierza sie poswiecac "pracy" dla php.pl to jest to tez "praca". Pomyslcie o tym. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarząd Postów: 3 503 Pomógł: 28 Dołączył: 17.10.2002 Skąd: Wrocław ![]() |
Jeżeli nawet kogoś jak to okresliłeś "zlewam", to weż pod uwagę jedno - monitoruję te forum od rana do wieczora. Czyli jakieś 12 godzin dziennie. Czytam praktycznie każdego posta. Nie uważasz zatem, ze skoro tego samego dnia pojawi się kilka postów o tym samym, to toświadczy o tym, że owi "początkujacy" mają w dupie to co powinni wiedzieć korzystajac z forum? Że najpierw trzeba poszukać, dopytać w znalezionym wątku jełśi się nie rozumie a dopiero, jełsi nie ma podobnego tematu, to zapytać?
Tak samo jak początkujacym, taksamo moderatorom należy sie szacunek. Bo pracują bardzo społecznie. Ale oczywisće tego nikt nie widzi. Z mojej strony EOT, bo to nie miejsce, a i tłumaczyć się (ponownie) nie mam zamiaru, bo w pełni odpowiadam za całą moją działalność i uważam ją za słuszną. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 16.10.2025 - 02:44 |