![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 79 Pomógł: 0 Dołączył: 21.02.2015 Skąd: Bielsko-Biała Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Planuję wziąć się za wariantowość produktów, ale nie mam pomysłu jak się za to zabrać. Może ktoś już coś takiego robił i podsunie (naprowadzi) jakiś pomysł? Dla przykładu - najprościej: Mamy produkt w sklepie XYZ Produkt występuje w: KOLORACH: czerwony, zielony, czarny ROZMIARACH: S, M, L, XL, XXL I jak teraz połączyć to i definiować ceny dla każdego z wariantów. np: czerwony + S = 14,00 zielony + S = 15,00 czerwony + XL = 16,00 Najlepiej definiować ceny? Czy ustalić jakoś jako "wariant = cena X+Y+Z" - gdzie X to cena bazowa produktu a Y i Z to cena wariantu (dodaje - sumuje) Ktoś jakiś pomysł? Doradźcie! (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Ten post edytował denis95x 13.05.2019, 21:02:50 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 807 Pomógł: 1828 Dołączył: 11.03.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Kiedyś w jednym z systemów używaliśmy czegoś takiego że produkt bazowy miał swoją cenę np. koszukla polo biała 100zł. Potem każdy z rodzajów wariantów np. kolor, rozmiar itd. miał wartość +/- xxx zł np. kolor czerwony +9zł do ceny bazowej. Rozmiar XXXL +10zł i tak finalnie koszulka polo czerwona XXXL kosztowałą 119zł Jeśli kolor i i rozmiar powodują zwyżkę ceny identyczną dla każdego produktu, to ją (zwyżkę) zawierasz w tabelach, które podałeś. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 5.10.2025 - 17:16 |