![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 8 068 Pomógł: 1414 Dołączył: 26.10.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ej.
Jak organizujecie sobie te dziesiątki projektów trzymanych na dysku (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Czy trzymacie projekty w katalogach tak jak nazwa repo czy nie koniecznie? Ciekawi mnie to jak inni to robią. U mnie panuje lekki chaos bo czasami nie wiem czy dany katalog jest już stary i można wywalić czy jeszcze nie (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 556 Pomógł: 40 Dołączył: 20.07.2012 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
mnie najbardziej w ide brakuje checklisty jakie pliki dodałem/zmieniłem i co mam jeszcze zmieniałem by prawidłowo wysłać na produkcję, co prawda robię sobie taki plik do przypominania ale zdarza się że czegoś tam nie wpiszę i dopiero error mi pokazuje że nie wysłałem pliku na serwer lub nie zmieniłem czegoś tam w bazie danych (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
myślę że automat byłby tu bardzo pomocny, robię checklist start i on rejestruje nazwy wszystkich zmienianych/dodanych plików + możliwość dodania do niej wpisów ręcznie typu - zmieniłem tabelą x dodałem kolumnę y (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Ten post edytował kayman 20.06.2018, 15:51:43 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.10.2025 - 23:42 |