Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 98 Pomógł: 7 Dołączył: 10.01.2006 Ostrzeżenie: (0%)
|
Serwis oparty na PrestaShop został zindeksowany przez Google kilka miesięcy temu. Przez ten czas zaszło kilka istotnych zmian:
- zmiany adresów produktów (id produktu w adresie) - wdrożenie https - zmiany w wyglądzie Problem jest taki, że np. w Search Console widzę adresy do produktów nazwa-produktu-1.html gdy tymczasem ten adres jest poprawny ale pod tym adresem znajduje się już inny produkt (identyfikatorem jest ostatnia liczba w adresie). Generalnie najlepiej gdyby była możliwość usunięcia wszystkiego i ponownego zindeksowania. Jakieś sugestie jak się za to zabrać i to wyprostować? |
|
|
|
![]() |
Post
#2
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 65 Pomógł: 1 Dołączył: 10.01.2008 Skąd: małopolska Ostrzeżenie: (0%)
|
Proponuję przekierowania z starych adresów na nowe, coś na wzór SEO Redirection w WordPress
Można również usunąć stare adresy w Search Console i czekać na indeksowanie nowych |
|
|
|
q3d Nowa wersja serwisu i bałagan w Search Console i Analitics 20.06.2017, 15:51:50
Lion Opisany problem wygląda jak zapowiedź długiej, żmu... 21.08.2017, 16:59:22 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 9.12.2025 - 18:19 |