![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 252 Pomógł: 0 Dołączył: 14.08.2016 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
mam skrypt do obsługi gabinetu z tabelami: badanie, wywiad, rozliczenie itd. ustawa o dokumentacji elektronicznej która wejdzie w 2018r. wymaga aby każda edycja, dodanie, usunięcie było odnotowane. tak jak w dokumentacji papierowej nawet jak coś się przekreśla, trzeba zostawić pieczątkę i podpis. jak powinna wyglądać taka tabela logów w bazie? id, user, data, nazwazmienionejbazy, zmienioneidwtejbazie, diff?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 8 Pomógł: 1 Dołączył: 28.03.2016 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
nie robiłem bazy dla takiego klienta, ale może zrobić pustą kopię tabel (CREATE TABLE kopia LIKE oryginal) i na trigerach (BEFORE UPDATE/INSERT/DELETE) wrzucać do tych kopii rekordy, przy czym ewentualnie można dodać jakieś dodatkowe pola ze wskazaniem przyczyny zmiany?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 12.10.2025 - 10:03 |