![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 155 Pomógł: 0 Dołączył: 6.07.2015 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Witam,
Mam stronę na której jest stan surowców aktualizowany co sekundę, problem jest taki, że od strony clienta wysyłane są requesty, cron aktualizuje przez plik php wszystkim stan surowców i wysyła stan na stronę. Rozwiązanie to jest strasznie beznadziejne, ponieważ obciąża strasznie bazę, bo jeśli będę miał 2 tys rekordów do aktualizacji to co? Gra np. plemiona aktualizuje surowce (drewno rośnie 10 na sekundę), co sekundę na stronie jak i w bazie i daja radę, ale pewnie maja na to jakiś sposób. Piszę ten temat, aby mi ktoś doradził jak zrobić taki stan surowców na stronie odswieżany co sekundę ale aby nie obciążało aż tak bazy. Pozdrawiam. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 155 Pomógł: 0 Dołączył: 6.07.2015 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Okej, a żałóżmy, że zakładki strony ładuję przez jquery bez odświeżania strony, po stronie clienta mam licznik. Ktoś coś chce wybudować, wysyła się request do serwera a tu surowcy nie ma bo nie było przeładowania i nie zaktualizował się stan. W takim przypadku aktualizować przy załadowaniu zakładki przez js? czy jest na to jakaś lepsza metoda?
Chcę to zrobić jak najbardziej optymalnie. Ten post edytował MeGusta 6.05.2017, 09:27:47 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.10.2025 - 10:19 |