![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 259 Pomógł: 0 Dołączył: 17.05.2003 Skąd: Nysa Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Panowie, interesuje mnie za ile kazdy z Was bylby napisac nizej scharakteryzowane oprogramowanie:
Krótki opis systemu. Petenci skladaja pisma do Działu Podawczego. Pisma te sa wprowadzane przez sekretariat do systemu informatycznego i powstaja "sprawa". Każda sprawa będzie miała swój numer, który będzie nadawany automatycznie przez program przy zakładaniu sprawy . W formularzu sprawy będzie guzik „Wyszukaj inne”, który będzie pokazywał listę spraw z tej samej lokalizacji (ulicy) i na liście tej będzie można zaznaczyć sprawy powiązane ze sobą, co spowoduje połączenie tych spraw w jedną grupę. W czasie wprowadzania "sprawy" okresla sie jej typ i na tej podstawie wyswietla sie odpowiedni formularz, ktory trzeba uzupełnic. Do sprawy mozna dodawac dowolne dokumenty lub komentarze. W czasie tworzenia "sprawy" jest też ona przypisywana do działu. Pracownicy działu po zalogowaniu sie do systemu widza ze do nich zostala przypisana "sprawa". Aby zrealizowac "sprawe" inicjowane jest "zadanie". Z danym typem "sprawy" jest zwiazanych kilka typów "zadan", ale w konkretynm przypadku jest wybierane jedno "zadanie", zmierzajace do realizacji tej konkretnej "sprawy". Z danym zadaniem związane są kwoty zakontraktowane i wypłacone. Na podstawie tych kwot będzie tworzony budżet. "Zadanie" moze byc realizowane przez klika dzialow, ale w danej chwili tylko jeden dzial jest za nie odpowiedzialny i moze dokonywac zmian. Jednym z elementow wykonywania sprawy jest okreslenie jej kosztow - wykonuje to dzial SU. Koszty nie sa widoczne dla innych dzialow. Mamy wiec teraz taka sytuacje ze "zadanie" idzie od działu do działu, az sie zakonczy, a wraz z nim zakonczy sie "sprawa", z ktorą to zadanie było związane. Kazdy dzial moze dodawac komentarze i dokumenty. W systemie ma być możliwość prezentacji podsumowania wydatków z budżetu. Budżet jest to całościowa kwota przeznaczona na wydatki w danym okresie. Budżet jest "spożywany" przez kolejne "zadania". Budzet mozna ogladac w dwoch ujeciach: 1) budzet rozbity na typy zadan 2) budzet szczegolowy W systemie będzie tworzony log, zawierający działania pracowników. P.S Moze jakis dzial na forum zwiazany z wycenami etc. ? (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/tongue.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarząd Postów: 1 512 Pomógł: 2 Dołączył: 22.04.2002 Skąd: Koszalin ![]() |
ktos kto twierdzi ze napisze cos takiego za 500 zl widac ze niegdy nie pisal takich rzeczy ...
ja siedze juz 9 miesiac (samemu) nad podobnym projektem znacznie bardziej rozwiniety i rozbudowany itd itp ... i cena od 2 tys do 6 tys ... czasami 20 tys i nie ma mowy aby cos takiego zrobil na 500 zl hahahaha w sumie chcialbym aby ten czlowiek dostal te zlecenie za 500 zl hahahah normalnie az jestem ciekaw ;-) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 10.10.2025 - 05:44 |