![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 259 Pomógł: 0 Dołączył: 17.05.2003 Skąd: Nysa Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Panowie, interesuje mnie za ile kazdy z Was bylby napisac nizej scharakteryzowane oprogramowanie:
Krótki opis systemu. Petenci skladaja pisma do Działu Podawczego. Pisma te sa wprowadzane przez sekretariat do systemu informatycznego i powstaja "sprawa". Każda sprawa będzie miała swój numer, który będzie nadawany automatycznie przez program przy zakładaniu sprawy . W formularzu sprawy będzie guzik „Wyszukaj inne”, który będzie pokazywał listę spraw z tej samej lokalizacji (ulicy) i na liście tej będzie można zaznaczyć sprawy powiązane ze sobą, co spowoduje połączenie tych spraw w jedną grupę. W czasie wprowadzania "sprawy" okresla sie jej typ i na tej podstawie wyswietla sie odpowiedni formularz, ktory trzeba uzupełnic. Do sprawy mozna dodawac dowolne dokumenty lub komentarze. W czasie tworzenia "sprawy" jest też ona przypisywana do działu. Pracownicy działu po zalogowaniu sie do systemu widza ze do nich zostala przypisana "sprawa". Aby zrealizowac "sprawe" inicjowane jest "zadanie". Z danym typem "sprawy" jest zwiazanych kilka typów "zadan", ale w konkretynm przypadku jest wybierane jedno "zadanie", zmierzajace do realizacji tej konkretnej "sprawy". Z danym zadaniem związane są kwoty zakontraktowane i wypłacone. Na podstawie tych kwot będzie tworzony budżet. "Zadanie" moze byc realizowane przez klika dzialow, ale w danej chwili tylko jeden dzial jest za nie odpowiedzialny i moze dokonywac zmian. Jednym z elementow wykonywania sprawy jest okreslenie jej kosztow - wykonuje to dzial SU. Koszty nie sa widoczne dla innych dzialow. Mamy wiec teraz taka sytuacje ze "zadanie" idzie od działu do działu, az sie zakonczy, a wraz z nim zakonczy sie "sprawa", z ktorą to zadanie było związane. Kazdy dzial moze dodawac komentarze i dokumenty. W systemie ma być możliwość prezentacji podsumowania wydatków z budżetu. Budżet jest to całościowa kwota przeznaczona na wydatki w danym okresie. Budżet jest "spożywany" przez kolejne "zadania". Budzet mozna ogladac w dwoch ujeciach: 1) budzet rozbity na typy zadan 2) budzet szczegolowy W systemie będzie tworzony log, zawierający działania pracowników. P.S Moze jakis dzial na forum zwiazany z wycenami etc. ? (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/tongue.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 15 Pomógł: 0 Dołączył: 1.04.2004 Skąd: Częstochowa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Hehe, czytając to przypomniało mi się pewne zdarzenie. Otóż jakiś czas temu, pewien częstochowski dziennik zwrócił się do mnie z zapytaniem o wykonanie PORTALU. W projekcie były m. in. takie rzeczy jak system ogłoszeń (coś a'la GW), ogólny CMS (arty, newsy), system darmowych kont pocztowych i wiele, wiele innych cośków. Generalnie roboty było na 4-6 m-cy dla kilku osób co by to działało w miarę stabilnie i spójnie.
Sprawę wyceniłem na 3-4 tys. /m-c pracy. Przy czym tą kasą dzielili się ludzie robiący w projekcie, według zasług i ilości pracy - to już była sprawa wykonawcy zresztą. Moje zaskoczenie było nieopisane, gdy pani naczelna redaktor powiedziała mi, że jest kotś kto to zrobi za 100 zł. Będąc w dalszym ciągu pod wrażeniem przedsiębiorczości tej kobiety, usłyszałem sentencję motywującą taki krok: "Mercedes czy plastikowy czy metalowy jest nadal mercedesem." (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/blink.gif) (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/guitar.gif) Potem poszedłem na piwo, co by nie dostać wylewu .... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 5.10.2025 - 07:08 |