Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> CRM - obsługa maili, Koncepcyjnie tylko
markonix
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 2 707
Pomógł: 290
Dołączył: 16.12.2008
Skąd: Śląsk

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Jeżeli budowalibyście CRMa dla swojej firmy i chcieliby oni mieć obsługę e-maili - tak aby szło kategoryzować maile do tasków i klientów żeby wszystko potem łatwo znaleźć.
Jakbyście to rozwiązali od strony PHP, może kiedyś już z tym mieliście do czynienia?

Mi przychodzą przynajmniej 3 metody do głowy:
- w oparciu o imap, pobieranie skrzynek, troszkę trudne technicznie ale wygodne bo nie muszą używać CRMa do wysyłki e-maili
- w oparciu o forward - każdy e-mail leci też do CRMu, fajne bo każdy mail leci w trybie rzeczywistym, troszkę słabiej z wysyłką, ta już musi się zawsze odbywać przez CRM
- smtp/pop, wszystko w ramach CRM, brak dotychczasowych maili, pełne uzależnienie od CRMa

Może jakieś gotowe rozwiązania w postaci CRMów? Próbowałem vtiger, sugar. Widzę, że każdy ma inne podejście.
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
markonix
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 2 707
Pomógł: 290
Dołączył: 16.12.2008
Skąd: Śląsk

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Z tym search jestem pozytywnie zaskoczony, nie sądziłem, że IMAP aż tak głęboko wchodzi w interakcje, wydawało mi się, że to tylko protokół wymiany e-maili, a tu widzę, że ma metody typowo nastawione na obsługę już aplikacji.

Mówisz o tworzeniu skrzynek obok inbox czy IMAP mnie zaskoczy i ma też jakieś mechanizmów tagów?


Tzn. w CRM masz e-mail i informacje że został usunięty ze skrzynki, a przywrócić możesz o ile zapiszesz wszystkie meta dane e-maila, imapem wtedy zapiszesz go z powrotem na serwerze.
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 16.10.2025 - 03:53