![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 707 Pomógł: 290 Dołączył: 16.12.2008 Skąd: Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jeżeli budowalibyście CRMa dla swojej firmy i chcieliby oni mieć obsługę e-maili - tak aby szło kategoryzować maile do tasków i klientów żeby wszystko potem łatwo znaleźć.
Jakbyście to rozwiązali od strony PHP, może kiedyś już z tym mieliście do czynienia? Mi przychodzą przynajmniej 3 metody do głowy: - w oparciu o imap, pobieranie skrzynek, troszkę trudne technicznie ale wygodne bo nie muszą używać CRMa do wysyłki e-maili - w oparciu o forward - każdy e-mail leci też do CRMu, fajne bo każdy mail leci w trybie rzeczywistym, troszkę słabiej z wysyłką, ta już musi się zawsze odbywać przez CRM - smtp/pop, wszystko w ramach CRM, brak dotychczasowych maili, pełne uzależnienie od CRMa Może jakieś gotowe rozwiązania w postaci CRMów? Próbowałem vtiger, sugar. Widzę, że każdy ma inne podejście. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 707 Pomógł: 290 Dołączył: 16.12.2008 Skąd: Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Kopia w bazie byłaby potrzebna chociażby do wyszukiwania e-maili po treści, tytule bo pewnie takich rzeczy imap nie wspiera.
Do łączenia z klientem, tagowaniem też oczywiście ale to można by osiągnąć bez zapisywania e-maili (po email id), ale też mało optymalne i niewygodne. Łatwiej też zarządzać usuniętą pocztą przez pracownika np. usunie złośliwie to łatwiej przywrócić. Ten post edytował markonix 30.11.2016, 16:35:07 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 17.10.2025 - 23:51 |