![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 707 Pomógł: 290 Dołączył: 16.12.2008 Skąd: Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jeżeli budowalibyście CRMa dla swojej firmy i chcieliby oni mieć obsługę e-maili - tak aby szło kategoryzować maile do tasków i klientów żeby wszystko potem łatwo znaleźć.
Jakbyście to rozwiązali od strony PHP, może kiedyś już z tym mieliście do czynienia? Mi przychodzą przynajmniej 3 metody do głowy: - w oparciu o imap, pobieranie skrzynek, troszkę trudne technicznie ale wygodne bo nie muszą używać CRMa do wysyłki e-maili - w oparciu o forward - każdy e-mail leci też do CRMu, fajne bo każdy mail leci w trybie rzeczywistym, troszkę słabiej z wysyłką, ta już musi się zawsze odbywać przez CRM - smtp/pop, wszystko w ramach CRM, brak dotychczasowych maili, pełne uzależnienie od CRMa Może jakieś gotowe rozwiązania w postaci CRMów? Próbowałem vtiger, sugar. Widzę, że każdy ma inne podejście. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 556 Pomógł: 40 Dołączył: 20.07.2012 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
koncepcyjnie to tak:
- trzeba zobaczyć jaki jest stan obecny i dostosować soft do jego kontynuacji więc jak wszyscy pracują na programach pocztowych z poza crm to crm jest tylko do wysyłania tego co wytwarza (oferta, pierwszy kontakt etc.) z reply_to konkretnej osoby, i to wystarcza - nie może być sytuacji że komukolwiek narzuci się odbieranie korespondencji w 2 i więcej miejscach, jak ktoś ma dużo na głowie to przeszkadza i robi się burdel w sprawach bieżących dopiero po tym był brał się za rozwiązania techniczne, 2 razy pisałem mailing do crm i nie zgodzono mi się na integracje skrzynek z crm a jedynie na powiadamianie co crm wysyłał i do kogo, kiedy, kopia maila etc |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 17.10.2025 - 11:36 |