Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> CRM - obsługa maili, Koncepcyjnie tylko
markonix
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 2 707
Pomógł: 290
Dołączył: 16.12.2008
Skąd: Śląsk

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Jeżeli budowalibyście CRMa dla swojej firmy i chcieliby oni mieć obsługę e-maili - tak aby szło kategoryzować maile do tasków i klientów żeby wszystko potem łatwo znaleźć.
Jakbyście to rozwiązali od strony PHP, może kiedyś już z tym mieliście do czynienia?

Mi przychodzą przynajmniej 3 metody do głowy:
- w oparciu o imap, pobieranie skrzynek, troszkę trudne technicznie ale wygodne bo nie muszą używać CRMa do wysyłki e-maili
- w oparciu o forward - każdy e-mail leci też do CRMu, fajne bo każdy mail leci w trybie rzeczywistym, troszkę słabiej z wysyłką, ta już musi się zawsze odbywać przez CRM
- smtp/pop, wszystko w ramach CRM, brak dotychczasowych maili, pełne uzależnienie od CRMa

Może jakieś gotowe rozwiązania w postaci CRMów? Próbowałem vtiger, sugar. Widzę, że każdy ma inne podejście.
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
lukaskolista
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 872
Pomógł: 94
Dołączył: 31.03.2010

Ostrzeżenie: (0%)
-----


A jaki jest problem w zapisaniu emaili do bazy danych oraz cyklicznej synchronizacji tego ze skrzynką pocztową? Łączenie się za każdym razem do skrzynki przy dużej ilości wiadomości może być problematyczne.
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 18.10.2025 - 01:15