![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 707 Pomógł: 290 Dołączył: 16.12.2008 Skąd: Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jeżeli budowalibyście CRMa dla swojej firmy i chcieliby oni mieć obsługę e-maili - tak aby szło kategoryzować maile do tasków i klientów żeby wszystko potem łatwo znaleźć.
Jakbyście to rozwiązali od strony PHP, może kiedyś już z tym mieliście do czynienia? Mi przychodzą przynajmniej 3 metody do głowy: - w oparciu o imap, pobieranie skrzynek, troszkę trudne technicznie ale wygodne bo nie muszą używać CRMa do wysyłki e-maili - w oparciu o forward - każdy e-mail leci też do CRMu, fajne bo każdy mail leci w trybie rzeczywistym, troszkę słabiej z wysyłką, ta już musi się zawsze odbywać przez CRM - smtp/pop, wszystko w ramach CRM, brak dotychczasowych maili, pełne uzależnienie od CRMa Może jakieś gotowe rozwiązania w postaci CRMów? Próbowałem vtiger, sugar. Widzę, że każdy ma inne podejście. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 220 Pomógł: 18 Dołączył: 5.02.2016 Skąd: Polska Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Gdybym miał tworzyć CRM z wykorzystaniem mail, to stworzyłbym tylko i wyłącznie CRM (w sensie trzecia opcja). Pod to stworzyć dwie tabele w MySQL - odbiór i wysyłka, gdzie będą kopię wysłanych i odebranych maili. Podpiąć CRON żeby odbierało maile i dołączało je do tabel w bazie. Później wyświetlanie danych z tabel u konkretnego użytkownika lub ogólnie.
Temat banał. Nie bardzo rozumiem argumentacji: pobieranie skrzynek, troszkę trudne technicznie ale wygodne bo nie muszą używać CRMa do wysyłki e-maili. Przecież maile możesz podzielić na foldery/klientów, wszystko zintegrować z bazą i na końcu tylko wyświetlać, dodać buttony "wyślij odpowiedź", "usuń" itp. Wszystko do zrobienia, nic skomplikowanego. Ten post edytował Niree 30.11.2016, 00:57:16 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 15.10.2025 - 17:29 |