![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 197 Pomógł: 24 Dołączył: 22.11.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć(IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Skoro google potrafi pamiętać konkretnych użytkowników, ile razy wyświetlili stronę itp. To pytanie brzmi - czy da się jakoś wykorzystać informację typu: 1) czy użytkownik w ogóle tu wchodził (brak tej informacji = jego pierwsze wejście) 2) która to kolejna strona w danej sesji 3) ile czasu spędził na stronie Wiem że da się to teoretycznie zrobić samemu, ale jeżeli się da, to po co? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Aha, żeby było jasne - chodzi mi o wykorzystanie tej informacji w ramach działania witryny a nie do przeglądania analitycsa (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Ten post edytował maviozo 9.11.2016, 16:12:46 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 556 Pomógł: 40 Dołączył: 20.07.2012 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wiem że da się to teoretycznie zrobić samemu, ale jeżeli się da, to po co? (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) przykład wchodzi ktoś na stronę i kupuje gacie i zamiast zakończyć transakcje porzuca koszyk -> to jest ważne info dla admina że ze stroną/ceną/czymś tam jest coś nie tak, szczególnie jak taka sytuacja się powtarza często albo ktoś 16 raz wypełnia formularz -> znowu info że może coś jest niejasno opisane stosuje się takie systemy "monitoringu" by zwiększyć konwersję, są to systemy bardzo pomagające w określaniu ewentualnych niedociągnięć czy co komu tam potrzeba same wejścia i czas na stronie to w wielu przypadkach za mało by określić problem lub podnieść skuteczność Ten post edytował kayman 10.11.2016, 00:54:42 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 15:21 |