Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Przeliczanie czasu w rzeczywistości
Boshi
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 342
Pomógł: 15
Dołączył: 30.08.2011

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Cześć,
takie mnie nurtuje pytanie. Jeżeli ktoś grał w plemiona to wie jak wygląda system budowania. Chodzi o to, że klikamy jakiś budynek z czasem np 3h i po 3h on jest wybudowany. W jaki sposób to jest zaprojektowane? A w szczególności jak wykonana jest operacja przerywania budowania? Bo podejrzewam, żę jak wybudujemy coś to dane idą do bazy.

PHP + NODE.JS+ websocety?

Teoretycznie; nie dało by się tego zrealizować PHP + js? coś w stylu, klikamy, odpala się zegar w js i po odpowiednim czasie wykonywany jest insert do bazy? (mega prymitywne (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) )

p.s temat jest luźny, bo nie tworzę czegoś takiego a po prostu z ciekawości pytam.
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
Skie
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 555
Pomógł: 84
Dołączył: 20.02.2008
Skąd: Małopolska

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Nie, to nie są websockety. To jest long-polling z wykorzystaniem samego HTTP. Klikasz na budowę budynku, do serwera leci requet, serwer przelicza czas kiedy budowa się zaczęła, odsyła do przeglądarki ile ma ona czekać, przeglądarka uruchamia timer a po tym czasie odświeża automatycznie stronę. Nic wiecej tutaj nie potrzeba. A jak koniecznie chcesz się bawić websocketami to zamiast mieszkać PHP z Node.js użyj albo samego Node.js albo WebSocketów w PHP.

Ten post edytował Skie 6.10.2016, 22:26:43
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 4.10.2025 - 00:58