![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 342 Pomógł: 15 Dołączył: 30.08.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć,
takie mnie nurtuje pytanie. Jeżeli ktoś grał w plemiona to wie jak wygląda system budowania. Chodzi o to, że klikamy jakiś budynek z czasem np 3h i po 3h on jest wybudowany. W jaki sposób to jest zaprojektowane? A w szczególności jak wykonana jest operacja przerywania budowania? Bo podejrzewam, żę jak wybudujemy coś to dane idą do bazy. PHP + NODE.JS+ websocety? Teoretycznie; nie dało by się tego zrealizować PHP + js? coś w stylu, klikamy, odpala się zegar w js i po odpowiednim czasie wykonywany jest insert do bazy? (mega prymitywne (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ) p.s temat jest luźny, bo nie tworzę czegoś takiego a po prostu z ciekawości pytam. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 555 Pomógł: 84 Dołączył: 20.02.2008 Skąd: Małopolska Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie, to nie są websockety. To jest long-polling z wykorzystaniem samego HTTP. Klikasz na budowę budynku, do serwera leci requet, serwer przelicza czas kiedy budowa się zaczęła, odsyła do przeglądarki ile ma ona czekać, przeglądarka uruchamia timer a po tym czasie odświeża automatycznie stronę. Nic wiecej tutaj nie potrzeba. A jak koniecznie chcesz się bawić websocketami to zamiast mieszkać PHP z Node.js użyj albo samego Node.js albo WebSocketów w PHP.
Ten post edytował Skie 6.10.2016, 22:26:43 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 4.10.2025 - 00:58 |