![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 342 Pomógł: 15 Dołączył: 30.08.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć,
takie mnie nurtuje pytanie. Jeżeli ktoś grał w plemiona to wie jak wygląda system budowania. Chodzi o to, że klikamy jakiś budynek z czasem np 3h i po 3h on jest wybudowany. W jaki sposób to jest zaprojektowane? A w szczególności jak wykonana jest operacja przerywania budowania? Bo podejrzewam, żę jak wybudujemy coś to dane idą do bazy. PHP + NODE.JS+ websocety? Teoretycznie; nie dało by się tego zrealizować PHP + js? coś w stylu, klikamy, odpala się zegar w js i po odpowiednim czasie wykonywany jest insert do bazy? (mega prymitywne (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ) p.s temat jest luźny, bo nie tworzę czegoś takiego a po prostu z ciekawości pytam. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 207 Pomógł: 40 Dołączył: 2.06.2016 Skąd: Olsztyn Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dlaczego nie, w takiej prostej wersji PHP + JS jest to możliwe (przykład plemion - ta gra pamięta moje czasy edukacji szkolnej (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ).
Podczas wywołania budowania zapisujesz znacznik czasowy w którym rozpoczęto budowę i planowany czas zakończenia, różnica tego jest progresem. JS to tylko prezentacja danych może być w formie licznika odmierzającego w dół. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 3.10.2025 - 02:04 |