Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Przeliczanie czasu w rzeczywistości
Boshi
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 342
Pomógł: 15
Dołączył: 30.08.2011

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Cześć,
takie mnie nurtuje pytanie. Jeżeli ktoś grał w plemiona to wie jak wygląda system budowania. Chodzi o to, że klikamy jakiś budynek z czasem np 3h i po 3h on jest wybudowany. W jaki sposób to jest zaprojektowane? A w szczególności jak wykonana jest operacja przerywania budowania? Bo podejrzewam, żę jak wybudujemy coś to dane idą do bazy.

PHP + NODE.JS+ websocety?

Teoretycznie; nie dało by się tego zrealizować PHP + js? coś w stylu, klikamy, odpala się zegar w js i po odpowiednim czasie wykonywany jest insert do bazy? (mega prymitywne (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) )

p.s temat jest luźny, bo nie tworzę czegoś takiego a po prostu z ciekawości pytam.
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
emstawicki
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 207
Pomógł: 40
Dołączył: 2.06.2016
Skąd: Olsztyn

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Dlaczego nie, w takiej prostej wersji PHP + JS jest to możliwe (przykład plemion - ta gra pamięta moje czasy edukacji szkolnej (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ).
Podczas wywołania budowania zapisujesz znacznik czasowy w którym rozpoczęto budowę i planowany czas zakończenia, różnica tego jest progresem. JS to tylko prezentacja danych może być w formie licznika odmierzającego w dół.
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 3.10.2025 - 02:04