![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 259 Pomógł: 0 Dołączył: 17.05.2003 Skąd: Nysa Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Panowie, interesuje mnie za ile kazdy z Was bylby napisac nizej scharakteryzowane oprogramowanie:
Krótki opis systemu. Petenci skladaja pisma do Działu Podawczego. Pisma te sa wprowadzane przez sekretariat do systemu informatycznego i powstaja "sprawa". Każda sprawa będzie miała swój numer, który będzie nadawany automatycznie przez program przy zakładaniu sprawy . W formularzu sprawy będzie guzik „Wyszukaj inne”, który będzie pokazywał listę spraw z tej samej lokalizacji (ulicy) i na liście tej będzie można zaznaczyć sprawy powiązane ze sobą, co spowoduje połączenie tych spraw w jedną grupę. W czasie wprowadzania "sprawy" okresla sie jej typ i na tej podstawie wyswietla sie odpowiedni formularz, ktory trzeba uzupełnic. Do sprawy mozna dodawac dowolne dokumenty lub komentarze. W czasie tworzenia "sprawy" jest też ona przypisywana do działu. Pracownicy działu po zalogowaniu sie do systemu widza ze do nich zostala przypisana "sprawa". Aby zrealizowac "sprawe" inicjowane jest "zadanie". Z danym typem "sprawy" jest zwiazanych kilka typów "zadan", ale w konkretynm przypadku jest wybierane jedno "zadanie", zmierzajace do realizacji tej konkretnej "sprawy". Z danym zadaniem związane są kwoty zakontraktowane i wypłacone. Na podstawie tych kwot będzie tworzony budżet. "Zadanie" moze byc realizowane przez klika dzialow, ale w danej chwili tylko jeden dzial jest za nie odpowiedzialny i moze dokonywac zmian. Jednym z elementow wykonywania sprawy jest okreslenie jej kosztow - wykonuje to dzial SU. Koszty nie sa widoczne dla innych dzialow. Mamy wiec teraz taka sytuacje ze "zadanie" idzie od działu do działu, az sie zakonczy, a wraz z nim zakonczy sie "sprawa", z ktorą to zadanie było związane. Kazdy dzial moze dodawac komentarze i dokumenty. W systemie ma być możliwość prezentacji podsumowania wydatków z budżetu. Budżet jest to całościowa kwota przeznaczona na wydatki w danym okresie. Budżet jest "spożywany" przez kolejne "zadania". Budzet mozna ogladac w dwoch ujeciach: 1) budzet rozbity na typy zadan 2) budzet szczegolowy W systemie będzie tworzony log, zawierający działania pracowników. P.S Moze jakis dzial na forum zwiazany z wycenami etc. ? (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/tongue.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 166 Pomógł: 0 Dołączył: 1.04.2004 Skąd: Gdynia Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Tacy ludzie pojawiają się ponieważ nie mają punktu odniesienia dla swoich prac. Kiedyś też zaniżałem ceny bo nie wiedziałem ile powinienem za coś rządać. Kwota 500 zł. to było dla mnie coś i nawet nie przypuszczałem, że za tą samą pracę jakiś bardziej doświadczony koder poprosi 3x mojej stawki.
Jeśli jest jakiś punkt odniesienia, to najczęściej jest to stronka domowa jakiegoś pseudo webmastera, który za prostą stronę bierze 20 zł. za rozbudowaną do 100 zł., a za coś skomplikowanego z php do 500. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 3.10.2025 - 05:06 |