Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> wycena
halfik
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 259
Pomógł: 0
Dołączył: 17.05.2003
Skąd: Nysa

Ostrzeżenie: (10%)
X----


Panowie, interesuje mnie za ile kazdy z Was bylby napisac nizej scharakteryzowane oprogramowanie:

Krótki opis systemu.

Petenci skladaja pisma do Działu Podawczego.

Pisma te sa wprowadzane przez sekretariat do systemu informatycznego i powstaja "sprawa".
Każda sprawa będzie miała swój numer, który będzie nadawany automatycznie przez program przy
zakładaniu sprawy .

W formularzu sprawy będzie guzik „Wyszukaj inne”, który będzie pokazywał listę spraw z tej samej
lokalizacji (ulicy) i na liście tej będzie można zaznaczyć sprawy powiązane ze sobą, co spowoduje
połączenie tych spraw w jedną grupę.

W czasie wprowadzania "sprawy" okresla sie jej typ i na tej podstawie wyswietla sie odpowiedni
formularz, ktory trzeba uzupełnic.

Do sprawy mozna dodawac dowolne dokumenty lub komentarze.
W czasie tworzenia "sprawy" jest też ona przypisywana do działu.

Pracownicy działu po zalogowaniu sie do systemu widza ze do nich zostala przypisana "sprawa".
Aby zrealizowac "sprawe" inicjowane jest "zadanie".

Z danym typem "sprawy" jest zwiazanych kilka typów "zadan", ale w konkretynm przypadku jest
wybierane jedno "zadanie", zmierzajace do realizacji tej konkretnej "sprawy".

Z danym zadaniem związane są kwoty zakontraktowane i wypłacone. Na podstawie tych kwot będzie
tworzony budżet.

"Zadanie" moze byc realizowane przez klika dzialow, ale w danej chwili tylko jeden dzial jest za nie odpowiedzialny i moze dokonywac zmian.

Jednym z elementow wykonywania sprawy jest okreslenie jej kosztow - wykonuje to dzial SU. Koszty
nie sa widoczne dla innych dzialow.

Mamy wiec teraz taka sytuacje ze "zadanie" idzie od działu do działu, az sie zakonczy, a wraz z nim zakonczy sie "sprawa", z ktorą to zadanie było związane.

Kazdy dzial moze dodawac komentarze i dokumenty.

W systemie ma być możliwość prezentacji podsumowania wydatków z budżetu.

Budżet jest to całościowa kwota przeznaczona na wydatki w danym okresie.
Budżet jest "spożywany" przez kolejne "zadania".

Budzet mozna ogladac w dwoch ujeciach:
1) budzet rozbity na typy zadan
2) budzet szczegolowy

W systemie będzie tworzony log, zawierający działania pracowników.




P.S Moze jakis dzial na forum zwiazany z wycenami etc. ? (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/tongue.gif)
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
halfik
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 259
Pomógł: 0
Dołączył: 17.05.2003
Skąd: Nysa

Ostrzeżenie: (10%)
X----


brawo Patrycjuesz.

zgadzam sie z Toba w zupelni. Choc moze nie do konca w kwesti ludzi, ktorzy zrbia dana rzecz taniej, bo zazwyczaj tak jest, ze nie wiadomo skad biora sie takie typy z pod ciemnej gwiazdy i zanizaja wartosc rynkowa uslugi, tym samym dajac dowod na brak szacunku do wlasnych umiejetnosci i wiedzy, lub nawet dowod na brak lub niski poziom wczesniej wymienionych. I jak zgaduje w wiekszosci wypadkow okazuje sie, ze facet ktory mogl to zrobic profesjonalnie za przykladowo 2000 zeta nie dostal zlecenia, a koles ktory podjal sie pracy za np 500 dal du** na calej lini. De facto traca na tym i ludzie znajacy sie na rzeczy jak i klienci - smieszna sprawa.
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 3.10.2025 - 01:37