![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 155 Pomógł: 0 Dołączył: 6.07.2015 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Witam,
Czemu pluje mi, że funkcja nie jest funkcją? Dodam, że jeśli umieszczę jej wywołanie poza forEach normalnie działa.
Błąd: Uncaught TypeError: this.drawInventory is not a function |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 240 Pomógł: 278 Dołączył: 11.03.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Czy chcesz aby obiekt Player sterował też zachowaniem gry - tak jak to napisałeś (metoda loadGame w Player). Jeżeli tak, to może warto w ogóle porzucić obiekty albo zrobić 1 o nazwie Game ew. wywalić logikę Game do nowego obiektu Game a Player zostawić jak jest.
Co do pytania to przenieś wywołanie metody self.loadGame(); do init() po przypisaniu name i level, getData ma służyć tylko do komunikacji z engine.php. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 15.10.2025 - 07:13 |