![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 14 Pomógł: 1 Dołączył: 1.06.2016 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Piszę chat do gry którą tworzę , i zastanawiam się gdzie najlepiej przetrzymywać wiadomości z czatu tak aby nie obciążały one za bardzo serwera. W tym wypadku widzę dwie opcje przetrzymywać cały chat w pliku txt , lub w bazie danych. Zastanawiam się tylko która metoda byłaby dla mnie korzystniejsza, i która by zjadała mi mniejsze zasoby. Czy serwer szybciej uzyska dostęp do bazy danych czy może do pliku txt ? Jeśli macie jakieś inne pomysły co do przetrzymywania danych chatu to zamieniam się w słuch. Proszę o uzasadnienie swojej odpowiedzi. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 455 Pomógł: 49 Dołączył: 12.04.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Baza danych będzie wydajniejsza, a także łatwiej będzie zachować integralność danych.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 5.10.2025 - 05:11 |