![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 358 Pomógł: 78 Dołączył: 4.11.2008 Skąd: Kraków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
wkrótce zmieniam pracę, przy okazji zmieniając formę zatrudnienia z UoP na B2B. Mimo korzyści samozatrudnienia, zastanawia mnie fakt odpowiedzialności finansowej. Na UoP w razie grubszej wpadki odpowiadam do wysokości trzech pensji, w przypadku B2B - całym majątkiem. Na pewno jest wiele osób które tak pracuje "pod firmą" i ciekawi mnie jak macie to rozwiązane. Jakieś zapisy w umowie? Wykupowaliście jakieś ubezpieczenie? Jeśli tak, to jakie, na jaką kwotę, jakie zapisy? Czy może dramatyzuję i nie ma się czym przejmować? Niby nie miałem w karierze jakiś większych fakapów ale z drugiej strony ostatnio dużo się u mnie dzieje - małe dziecko, kredyt itp i wolałbym nie zrobić czegoś głupiego. Zwłaszcza że nowego "pracodawcy" nie znam i może będzie zdroworozsądkowo a może trafię na Janusza biznesu z nierealnymi terminami, presją i generalnie otoczeniem ułatwiającym popełnienie błędu. Ten post edytował zordon 6.07.2016, 14:30:05 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 556 Pomógł: 40 Dołączył: 20.07.2012 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
a możesz podać przykład o co ci chodzi bo poza złamaniem poufności nie widzę powodu by odpowiadać za cokolwiek przy umowie z pracodawcą B2B
- nierealnych terminowo tasków czy zadań poprostu się nie bierze, a to że pracodawca niedoszacował czegoś to nie twoja wina, tu zawsze można negocjować - w otoczeniu ułatwiającym popełnienie błędu się nie pisze softu tylko pije piwo (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) i to każdy normalny pracodawca wie, a nienormalny niech szuka kogoś innego |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 7.10.2025 - 11:58 |