![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 56 Pomógł: 0 Dołączył: 7.12.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam instalowałem zpanel przy wysyłaniu poczty moje wiadomości lądują w spamie. Ktoś wie co jest przyczyną że google wrzuca wiadomości do spamu?
Porównując inne wiadomości email zdecydowanie w oczy rzuca mi się linijka: Received: from 155.133.41.168 (localhost.localdomain [127.0.0.1]); co to jest i jak to zmienić? Ten post edytował 1992bartekk 7.06.2016, 16:58:55 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 8 068 Pomógł: 1414 Dołączył: 26.10.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Od początku:
- Brakuje Ci RevDNS (Mapowanie IP na domenę) zgłoś do swojego hostingodawcy żeby ustawił revDNS IP twojego serwera na twoją domenę - Musisz dodać rekord SPF do domeny Kod "v=spf1 +a +mx -all" - Ustaw dla "smtp.createdesign.pl" rekord A czyli IP - DKIMS skopany (źle wpisany do dns? ) PS. Poza tym pokaż wpisy dla domeny z panelu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 3.10.2025 - 10:51 |