![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 9 Pomógł: 0 Dołączył: 21.05.2016 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam jestem nowy w programowaniu webowym wcześniej coś niecoś majstrowałem w C++
tak więc chcę napisać prostą grę przeglądarkową do tej pory wspólne dane dla graczy(w zasadzie na razie to tylko test klikanie i odklikiwanie tych samych krzyżyków) przechowywałem w pliku lecz zdaje sobie sprawę że to mało wydajne więc jak zrobić tak żeby dane były w skrypcie i jeśli za pomocą ajaxu np metodą GET (której aktualnie używam)będą te same w każdym uruchomieniu skryptu a dopiero jeśli ostatni "gracz"się rozłączy to będą zapisywanie w pliku z kolei jeśli pierwszy gracz przyjdzie to będą z powrotem z pliku ładowane jak się takie zmienne robi? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 965 Pomógł: 285 Dołączył: 19.06.2015 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
https://pl.wikipedia.org/wiki/Memcached
Jakie największe dane w mysql? Nie wiem, szukaj w google I czy jest opcja aby w wymienionej bazie danych wszystko było w ramie serwera? Czyli że wszystkie usługi na jednym serwerze? Nie ma problemu. @edit Oczywiście memcached podałem jako prosty przykład (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Redis byłby nawet lepszy (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Ten post edytował kapslokk 21.05.2016, 21:04:44 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 5.10.2025 - 09:47 |