![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 520 Pomógł: 102 Dołączył: 15.07.2014 Skąd: NULL Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wygenerowanie tabeli zajmuję około 2s na moim tablecie, a strona będzie głównie na urządzenia mobilne. Da się jakoś zoptymalizować to? Bo już bardziej nie potrafię (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 8 068 Pomógł: 1414 Dołączył: 26.10.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wiesz jaka jest różnica międzi '++i' a 'i++' (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif)
może lepiej tak: Kod for (var i = 0, len = lvls.length; i < len; i++) {
larr[i]=(i+1)+' '+lvls[i]; } |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 520 Pomógł: 102 Dołączył: 15.07.2014 Skąd: NULL Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wiesz jaka jest różnica międzi '++i' a 'i++' (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) może lepiej tak: Kod for (var i = 0, len = lvls.length; i < len; i++) { larr[i]=(i+1)+' '+lvls[i]; } No raczej. ++i dodaje przed wywolaniem zmiennej a i++ po wywolaniu. Jednak co poradze ze dzialalo u mnie tak samo a nie tak jak powinno? Co do petli - moja wersja bedzie szybsza. Samo sprawdzenie czy < jest wolniejsze od !==. Gdy typ jest pierwszy a uzyjemy !== tez jest szybciej. I dodatkowo nie musze 'len' robic bo to bedzie najblizsze sto lat pewnie 10k. Jako ze w tej grzej przez 10 lat najwyzszy lvl to 260? (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) lub mniejszy. Ten post edytował KsaR 26.04.2016, 16:03:31 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 16.10.2025 - 01:39 |