![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 77 Pomógł: 0 Dołączył: 4.02.2014 Ostrzeżenie: (20%) ![]() ![]() |
Cześć,
mam pomysł na aplikację do zarządzania budynkami i mieszkaniami dla administracji i lokatorów. Takie najważniejsze funkcje jakie miałaby ona zawierać opisane totalnie ogólnie to: - administrator zarządza wszystkim - zarządzanie użytkownikami do zarządzania budynkami, mieszkaniami oraz lokatorami - zarządzanie budynkami - zarządzanie mieszkaniami - zarządzanie lokatorami - zarządzanie powiadomieniami np. wizyta kominiarza, odczyt wodomierzy itp. - zgłoszenia usterek, spraw itp. - stan konta i wyciąg opłat mieszkaniowych - aktualności - planowane inwestycje dotyczące budynków, osiedla - może jakieś komentarze, albo dyskusje otwarte. słowo zarządzanie można rozumieć jako: dodawanie, edycja, wyświetlanie, usuwanie danych. Pracy z taką aplikacją do stworzenia działającej pierwszej wersji widziałbym około 4 miesiące. Biorąc pod uwagę stawki dla programistów na rynku, cena 25 tys. zł wydaje mi się słuszna, ale czy jakakolwiek spółdzielnia chciałaby tyle wydać na taki system? Dzięki takiemu systemowi, wiele spraw można załatwić internetowo, więc generowałby na pewno jakieś oszczędności dla spółdzielni. Co sądzicie? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 240 Pomógł: 278 Dołączył: 11.03.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Mi zawsze brakowało takiego systemu, głównie z wszystkimi rachunkami (czynsz, gaz, prąd, woda itp. itd.) w jednym miejscu i z jakimś przyjaznym systemem płatności (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Ten post edytował markuz 21.01.2016, 11:32:54 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 7.10.2025 - 18:10 |