![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 46 Pomógł: 0 Dołączył: 30.03.2014 Skąd: Bełchatów Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Wiem, że jest mnóstwo tematów z tym problemem, przeglądam je próbuje na różne sposoby i nie kminię dlaczego wychodzi tak a nie inaczej.. W projekcie gry, po kliknięciu na ekran zapisuje się data kliknięcia. Pobieram ją i chciałbym przy wczytywaniu danych do gry obliczyć ile minęło od dodania, ale dostaję jakieś dziwne liczby.. Mam dwa zapytania, chodzi mi o zapytanie o "Data"
W bazie mam dwa rekordy zapisane w formacie: 20160115000001 20160118000001 A po załadowaniu pliku otrzymuję dziwne liczby i w dodatku te same dla obu rekordów: [403665,403665] Gdy ustawię datę na sztywno, wszystko działa..
Podejrzewam, że mam błąd w pobieraniu danych z bazy, może jest źle zapisywana.. prosze o pomoc w rozwikłaniu tego. Pozdrawiam (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 46 Pomógł: 0 Dołączył: 30.03.2014 Skąd: Bełchatów Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ahh kurcze, że nie pomyślałem o tym, dzięki za nakierowanie (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Witam ponownie, mam jeszcze problem z przekazaniem tego przez Ajax. Obecnie plik wygląda tak:
W innym plik mam funkcję odbierającą dane Ajax:
I niestety wyrzuca allert o błędzie i w konsoli loguje: Object { readyState: 4, getResponseHeader: .ajax/v.getResponseHeader(), getAllResponseHeaders: .ajax/v.getAllResponseHeaders(), setRequestHeader: .ajax/v.setRequestHeader(), overrideMimeType: .ajax/v.overrideMimeType(), statusCode: .ajax/v.statusCode(), abort: .ajax/v.abort(), state: .Deferred/d.state(), always: .Deferred/d.always(), then: .Deferred/d.then(), 11 więcej… } Jakieś pomysły dlaczego? Ok, poradziłem sobie rozbijając to zapytanie na dwa (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 7.10.2025 - 07:44 |