![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 111 Pomógł: 16 Dołączył: 20.02.2014 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Witam. Chciałbym się dowiedzieć:
1. Jak działa live streaming (osobny serwer pobiera obraz i wysyła do innych, które nadają do użytkowników?) 2. Jak policzyć maksymalną liczbę użytkowników oglądających live? 3. Jak taki streaming live robi się na telefonach, smartfonach, żeby tego pakietu nie pożarło w 10 sekund i to wifi żeby nie zamuliło neta innym? 4. Jak działa streaming wideo, np. oglądanie na stronie filmów, jak ekino, playtube itd. (wiem, że mają wideo z innych hostingów, ale załóżmy, że mają filmy na swoich serwerach) ? 5. Czy są jakieś metody, jakiś sposób cache, aby ograniczyć zużywanie transferu na serwerach, oraz aby użytkownik mógł oglądać wideo nawet na słabszym necie (nawet kosztem jakości, jak to na youtube jest) ? Szukałem tutaj na forum, ale wątki z 2008-2009 roku, jakiś tam z 2013 ale nic nie ma o tym, o co zapytałem. Z góry dziękuję za pomoc. help |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 268 Pomógł: 254 Dołączył: 11.06.2009 Skąd: Świętochłowice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Co do W3Schools: nie. Po prostu nie (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) Odnośnie multimediów powypisywali takie bzdury, że aż się płakać chce (np. połowa zdarzeń dla video jest pomylona…). Dokładniejsza i sensowniejsza tabelka jest – jak chyba zawsze w tych sprawach – na MDN: https://developer.mozilla.org/en-US/docs/We...d_media_formats
Co do YT: domyślnie serwuje WebM, które jest kodowane przy pomocy VP8/VP9. Stąd dodatek do wymuszenia H.264. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 18:19 |