![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 192 Pomógł: 0 Dołączył: 5.07.2015 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Czesc. Mam w zamiarze napisanie gry na mojej stronie www w stylu managera pilkarskiego. Zmam html, php, c, css, ucze sie mysql, jquery.
Czy mozecie polecic jakis kurs poczatkujacy od podstaw na pisanie SILNIKOW DO takich gier? Nie chce nic zaawansowanego. Po prostu na poczatku zrozumiec skladnie i techniki pisania. Takie 2+2=4 i dazyc dalej. Zeby od czegos zaczac. Ktos cos odpowiedniego moze polecic? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 355 Pomógł: 533 Dołączył: 15.01.2010 Skąd: Bydgoszcz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Za taką "pomoc" powinien być ban na tydzień, a nie pomógł.
Ciężko o kursy pisania silników gier, bo pisanie silnika pod grę nie różni się niczym od pisania sklepu/cmsa itp. Problem będziesz miał przy konkretnych funkcjach typu generowania terminarza itp. wtedy powinieneś zapytać o know how |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 192 Pomógł: 0 Dołączył: 5.07.2015 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ciężko o kursy pisania silników gier, bo pisanie silnika pod grę nie różni się niczym od pisania sklepu/cmsa itp. Problem będziesz miał przy konkretnych funkcjach typu generowania terminarza itp. wtedy powinieneś zapytać o know how Czyli silnik gry to po prostu ify, fory, pętle w php z dodatkiem bazy danych? Jeśli tak to chyba trochę rozumiem jaśniej.. np. Wzoruje się na grze pmanager org tam silnik gry to narzędzie, przez które silnik przelicza wszystkie skille i jakoś je porównuje tworząc przebieg gry i wynik. Czyli rozumiem, że to może być coś na wzór
.. czy dobrze rozumuje? PYTANIE 1: Co to jest to know how? Poczytam w "googlach" ale dobrze jakby ktoś mi w moim problemie o tym choć wzmiankę powiedział. Dziękuje za pomoc (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 12.10.2025 - 11:29 |