![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 179 Pomógł: 0 Dołączył: 28.12.2014 Ostrzeżenie: (20%) ![]() ![]() |
witam, tworzę obiekt gracza (wszystkie dane uzytkownika) z którego zmiennych będę korzystał w całej grze.
Teraz pytanie, zrobiłem aby wyswietlało w tablicy czyli cos takiego: Teraz problem w tym że nie wiem jak z takiego obiektu dalej korzystac we wszystkich plikach. Mam umieścić go w jednym pliku i includować do każdego? I teraz drugi, jak mam we wszystkich plikach z tego korzystac? tak?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 555 Pomógł: 84 Dołączył: 20.02.2008 Skąd: Małopolska Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Uchwyt do storage powinien być zdefiniowany jako Dependency klasy PlayerFactory.
Następnie wywołanie tego kodu w jakimś miejscu wyglądało by tak:
Wszystkie gettery które użyłem na $player, oczywiście musisz zdefiniować wewnątrz klasy PlayerModel. Połaczenie z bazą danych powinno być zdefiniowane gdzieś wewnątrz klasy Storage, czyli np.:
Pamiętaj , że obiekt klasy Storage() powinieneś stworzyć RAZ na całą swoją aplikację i następnie wstrzykiwać tam gdzie jest Ci potrzebny, by nie tworzyć zbędnych połączeń do bazy danych. Oczywiście jest to bardzo prosta implementacja takiego magazynu danych. Wraz ze wzrostem wiedzy, wyabstraktujesz tę klasę do masy innych podklas. Ten post edytował Skie 8.08.2015, 20:38:48 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 17.10.2025 - 20:32 |