![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 179 Pomógł: 0 Dołączył: 28.12.2014 Ostrzeżenie: (20%) ![]() ![]() |
witam, tworzę obiekt gracza (wszystkie dane uzytkownika) z którego zmiennych będę korzystał w całej grze.
Teraz pytanie, zrobiłem aby wyswietlało w tablicy czyli cos takiego: Teraz problem w tym że nie wiem jak z takiego obiektu dalej korzystac we wszystkich plikach. Mam umieścić go w jednym pliku i includować do każdego? I teraz drugi, jak mam we wszystkich plikach z tego korzystac? tak?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 555 Pomógł: 84 Dołączył: 20.02.2008 Skąd: Małopolska Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Przede wszystkim to tablica array nie jest obiektem. Jest milion sposobów w jaki możesz to zrobić, z czego najlepiej będzie zrobić to w taki sposób, że:
1. Stwórz klasę PlayerModel, która jest modelem gracza. W Twoim przykładzie byłoby to coś w stylu:
2. Stwórz fabrykę graczy, która będzie zajmowała się tworzeniem PlayerModel korzystając z jakiejś bazy graczy - np. MySQL
3. Teraz wszędzie, gdzie chcesz skorzystać stworzyć PlayerModel(), możesz użyć coś takiego:
4. W funkcjach metodach, gdzie chcesz użyć tego modelu z kolei możesz go hintować:
5. W razie rozwoju projektu, możesz fabrykę graczy umieścić wewnątrz Dependency Injection Containera. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.10.2025 - 09:10 |