![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 199 Pomógł: 2 Dołączył: 9.06.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
pytanie do osób prowadzących DG. Co wrzucacie w koszty ? Po za standardowymi kosztami (np. media, wynajem lokalu, prowadzenie ksiegowosci, hosting, domeny, telefon)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 707 Pomógł: 290 Dołączył: 16.12.2008 Skąd: Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Różne abonamenty,
elektronika wszelkiej maści (telefony, urządzenia peryferyjne, części komputerowe, płyty), naprawa powyższego, oprogramowanie, wszystko co związane z samochodem (nawet myjnia czy choinki zapachowe), poczta (niestety bez VAT większość usług), koszty bankowe (też bez VAT), pośrednicy (płatności np. DotPay (bez VAT), Allegro). Jeżeli masz lokal to generalnie jest łatwiej, jeżeli pracuje się w domu to już ciężej (nie odliczysz AGD i części wyposażenia, ciężko z prądem). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 8.10.2025 - 15:40 |